Διαφημίσεις και προωθούμενες αναρτήσεις (boost post)

Οι διαφημίσεις και οι προωθούμενες αναρτήσεις (boost post) είναι δύο διαφορετικοί  τρόποι για να  προωθήσουμε περιεχόμενο στα social media. Παρόλο που και οι δύο στοχεύουν στην αύξηση της προβολής και της δέσμευσης, υπάρχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους.

Οι διαφημίσεις στα social media είναι διαφημιστικές καμπάνιες επί πληρωμή που δημιουργούνται μέσω της ειδικής διαφημιστικής πλατφόρμας. Προσφέρουν πιο προηγμένες επιλογές στόχευσης, δυνατότητες προσαρμογής και ολοκληρωμένες αναλύσεις. Οι διαφημίσεις μπορούν να δημιουργηθούν από το μηδέν, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν εξατομικευμένες εκστρατείες με συγκεκριμένους στόχους, όπως η προώθηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, η δημιουργία leads ή η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Οι διαφημίσεις παρέχουν μεγαλύτερο έλεγχο στην τοποθέτηση διαφημίσεων, τον προγραμματισμό και την κατανομή του προϋπολογισμού. Μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν διάφορες μορφές διαφήμισης, όπως εικόνες, βίντεο, καρουσέλ ή διαδραστικά στοιχεία. Επιπλέον, οι διαφημίσεις προσφέρουν σε βάθος αναλύσεις, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την απόδοση, να μετρούν την απόδοση επένδυσης και να προβαίνουν σε βελτιστοποιήσεις βάσει δεδομένων.

Από την άλλη πλευρά, οι προωθούμενες αναρτήσεις (boost post) είναι μια απλούστερη μορφή προώθησης που είναι διαθέσιμη στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Η ενίσχυση μιας ανάρτησης περιλαμβάνει την πληρωμή για την αύξηση της εμβέλειας και της εμπλοκής της μεταξύ των υφιστάμενων οπαδών και των συνδέσεών τους. Οι ενισχυμένες δημοσιεύσεις δημιουργούνται απευθείας από μια οργανική δημοσίευση στη σελίδα της επιχείρησης  και συνήθως χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση του περιεχομένου σε ένα ευρύτερο κοινό. Αν και οι δημοσιεύσεις boost προσφέρουν περιορισμένες επιλογές στόχευσης σε σύγκριση με τις διαφημίσεις, είναι σχετικά εύκολο να δημιουργηθούν και απαιτούν ελάχιστο χρόνο και προσπάθεια. Η ενίσχυση μιας ανάρτησης μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε γρήγορα την προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό, ειδικά για σημαντικές ανακοινώσεις, προωθητικές ενέργειες ή περιεχόμενο με υψηλό δυναμικό δέσμευσης.

Συνοψίζοντας, οι διαφημίσεις παρέχουν περισσότερες επιλογές προσαρμογής, προηγμένες δυνατότητες στόχευσης και αναλυτικά στοιχεία σε βάθος, καθιστώντας τις κατάλληλες για επιχειρήσεις με συγκεκριμένους στόχους και προϋπολογισμούς μάρκετινγκ. Από την άλλη πλευρά, οι αναρτήσεις ενίσχυσης προσφέρουν έναν απλούστερο και πιο προσιτό τρόπο για να αυξήσετε την εμβέλεια και τη δέσμευση μεταξύ των υφιστάμενων ακολούθων και των συνδέσεών τους. Και οι δύο μέθοδοι έχουν τα πλεονεκτήματά τους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στρατηγικά ανάλογα με τους στόχους, το κοινό-στόχο και τον προϋπολογισμό της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μιας επιχείρησης.

Αν δεν έχετε χρονό για να αφιερώσετε στις διαφημίσεις στα social media σας, για αυτό είμαστε εμείς εδώ!