Με την προσθήκη του σωστού hashtag στις αναρτήσεις μας, βελτιώνουμε τα αποτελέσματα μας με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο στη στρατηγική marketing των social media!
Με την τοποθέτηση του hashtag μπροστά από μια λέξη ή μια σειρά λέξεων που θέλουμε σε μια ανάρτηση μας, μπορεί να αναζητηθεί πιο εύκολα η δημοσίευσή μας!
Για παράδειγμα, αν κάναμε μια ανάρτηση στο Instagram που θα ανέφερε, «Γιατί είναι χρήσιμο το #hashtag στα social media?»
Όταν κάποιος κάνει αναζήτηση «#hashtag» στο Instagram, η δημοσίευση μας θα εμφανιστεί στη λίστα των αποτελεσμάτων.
Έτσι, όταν χρησιμοποιούμε τα σωστά hashtags, όλο και περισσότεροι χρήστες θα δουν το περιεχόμενο μας, θα αλληλοεπιδράσουν μαζί του και θα αυξηθεί η αναγνωρισιμότητας μας.
Το Hashtag μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης και για άλλους λόγους όπως:
1. Για να προωθήσουμε μια εκδήλωση ή ένα σεμινάριο που ετοιμάζουμε – πχ: #financialeducation
2. Να πραγματοποιήσουμε έναν διαγωνισμό – πχ: #drawingchallenge
3. Να υποστηρίξουμε κάποιο κοινωνικό θέμα – πχ: #MeToo
Πάμε να δούμε πως λειτουργούν τα hashtags
Πριν από 10 χρόνια περίπου το πρώτο hashtag χρησιμοποιήθηκε στο Twitter, αλλά πλέον τα χρησιμοποιούμαι σχεδόν σε όλα τα social media.
Βέβαια, επειδή μπορούμε να χρησιμοποιούμε hashtag σχεδόν σε όλα τα social media, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει κιόλας. Εδώ προκύπτει το ερώτημα για το που πρέπει να χρησιμοποιούμε hashtag.
Μια στρατηγική social media βασισμένη στα hashtags είναι απολύτως απαραίτητη στο Instagram.
Τα hashtags είναι ο βασικός τρόπος που έχει μια επιχείρηση για να δημιουργήσει ένα πιστό κοινό στο Instagram χωρίς να παραβιάζει κανέναν από τους όρους παροχής υπηρεσιών του Instagram.
Τα hashtags βέβαια δε λειτουργούν σε όλα τα social media το ίδιο. Σε πολύ μικρότερο βαθμό χρησιμοποιούνται στο Twitter, το LinkedIN και το Facebook, που υπάρχει περίπτωση να δώσουν κάποια αποτελέσματα.
Πόσα hashtag πρέπει να χρησιμοποιούμε;
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των hashtags που χρησιμοποιούμε σε κάθε πλατφόρμα είναι πολύ διαφορετικός.
Στο Instagram έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε έως 30 hashtags σε μια δημοσίευση μας. Αλλά μια έρευνα από το Track Maven αναφέρει ότι 9 hashtags είναι ο κατάλληλος αριθμός για το συγκεκριμένο social media.
Στο Facebook και το Twitter, 1 με 2 hashtags είναι αρκετά και στο LinkedIn μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από 3 έως 5 hashtags.
Ένα από τα hashtag που χρησιμοποιούμε, πρέπει να είναι πάντα η επωνυμία μαςΓια παράδειγμα, #DMAexpert.
Όταν δημιουργήσουμε τη λίστα με τα hashtags που θα χρησιμοποιούμε στο Instagram, δεν πρέπει να είναι μόνο τα πιο δημοφιλή hashtags. Καθώς τα hashtags με πάρα πολλές δημοσιεύσεις είναι πολύ ανταγωνιστικά και οι πιθανότητες εμφάνισης της δημοσίευσή σας είναι πολύ μικρότερες.
Για να αυξήσουμε τους χρήστες που βλέπουν τις δημοσιεύσεις μας, θα πρέπει να έχουμε hashtag από όλες τις κατηγορίες. Από τα εξαιρετικά δημοφιλή hashtag με εκατομμύρια αναρτήσεις, έως τα λιγότερο δημοφιλή hashtags με χιλιάδες δημοσιεύσεις.
Και εδώ, αναρωτιόμαστε που θα βρούμε τα σωστά hashtags.
Πρέπει να κάνουμε έρευνα για τα hashtag και θα πάρει κάποιον χρόνο.

