Η συχνότητα των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τους στόχους μας και την πλατφόρμα που χρησιμοποιούμε. Ωστόσο, ακολουθούν ορισμένες γενικές κατευθυντήριες γραμμές:
– Facebook: Στοχεύουμε σε τουλάχιστον 3-5 αναρτήσεις την εβδομάδα, αλλά αποφεύγουμε να κατακλύσουμε το κοινό μας με πάρα πολλές αναρτήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.
– Twitter: Λόγω του γρήγορου ρυθμού του Twitter, συνιστάται να δημοσιεύουμε πολλές φορές την ημέρα, ιδανικά 3-7 tweets.
– Instagram: Η ανάρτηση μία ή δύο φορές την ημέρα είναι συνήθως αρκετή για να διατηρηθεί η εμπλοκή. Ωστόσο, ορισμένοι λογαριασμοί μπορεί να επωφεληθούν από συχνότερες αναρτήσεις, ενώ άλλοι μπορεί να έχουν επιτυχία με λιγότερες αναρτήσεις.
– LinkedIn: Η ανάρτηση περίπου 1-2 φορές την εβδομάδα συνιστάται γενικά για επαγγελματικό περιεχόμενο στο LinkedIn.
– YouTube: Η συνέπεια είναι το κλειδί στο YouTube. Προσπαθούμε να δημοσιεύουμε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για να κρατάμε το κοινό μας απασχολημένο.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτές είναι απλώς γενικές κατευθυντήριες γραμμές και ότι η βέλτιστη συχνότητα δημοσίευσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το συγκεκριμένο κοινό, τον κλάδο και τη στρατηγική περιεχομένου μας. Η τακτική παρακολούθηση των αναλυτικών μας στοιχείων μπορεί να μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε τι λειτουργεί καλύτερα για εμάς.
Όσο αφορά τον καλύτερο χρόνο δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί επίσης να διαφέρει ανάλογα με την πλατφόρμα και το κοινό-στόχο μας. Ακολουθούν ορισμένες γενικές οδηγίες για τις βέλτιστες ώρες ανάρτησης:
– Facebook: Σε γενικές γραμμές, οι καλύτερες ώρες για αναρτήσεις στο Facebook είναι τις καθημερινές, συγκεκριμένα το πρωί (10 π.μ. έως 11 π.μ. ) και το απόγευμα (13. 00 έως 15. 00). Ωστόσο, είναι πάντα καλή ιδέα να αναλύετε τα στοιχεία της σελίδας μας για να προσδιορίσετε πότε το κοινό μας είναι πιο ενεργό και τις προτάσεις που μας δίνει και το facebook.
– Twitter: Οι καλύτερες ώρες για αναρτήσεις στο Twitter είναι συνήθως οι καθημερινές, ιδίως νωρίς το απόγευμα (12 μ.μ. έως 3 μ.μ.) και αργότερα το βράδυ (5 μ.μ. έως 6 μ.μ.). Ωστόσο, το Twitter είναι γνωστό για το γρήγορο ρυθμό του, οπότε η ανάρτηση πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της προβολής.
– Instagram: Η εμπλοκή στο Instagram τείνει να είναι υψηλότερη τις καθημερινές, με τις ώρες αιχμής να είναι γύρω στο μεσημέρι (11 π.μ. έως 1 μ.μ.) και τα βράδια (7 μ.μ. έως 9 μ.μ.). Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναλύσετε τα δικά μας στοιχεία του Instagram για να προσδιορίσουμε πότε το συγκεκριμένο κοινό μας είναι πιο ενεργό.
– LinkedIn: Για επαγγελματικό περιεχόμενο στο LinkedIn, οι καλύτερες ώρες ανάρτησης είναι συνήθως οι καθημερινές και συγκεκριμένα οι εργάσιμες ώρες (10 π.μ. έως 12 μ.μ. και 14 μ.μ. έως 16 μ.μ. ). Αποφεύγουμε την ανάρτηση τα Σαββατοκύριακα ή εκτός των τυπικών ωρών εργασίας.
– YouTube: Η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο YouTube μπορεί να εξαρτάται από τις συνήθειες προβολής του κοινού-στόχου μας. Γενικά, οι καθημερινές μεταξύ 14:00 και 16:00 τείνουν να αποδίδουν καλά, αλλά συνιστάται να πειραματιστούμε και να αναλύσουμε τα αναλυτικά στοιχεία του YouTube για να βρούμε τη βέλτιστη ώρα ανάρτησης για το συγκεκριμένο κοινό μας.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτές είναι απλώς γενικές κατευθυντήριες γραμμές και είναι σημαντικό να αναλύουμε τις δικές μας πληροφορίες για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καθορίσετε τις καλύτερες ώρες ανάρτησης για το κοινό μας. Επιπλέον, παράγοντες όπως οι ζώνες ώρας, ο κλάδος και η ομάδα-στόχος μπορούν επίσης να επηρεάσουν τους βέλτιστους χρόνους δημοσίευσης.
Αν πάλι δυσκολεύεστε, είμαστε εδώ για να σας διευκολύνουμε!

